Én vagyok Drax!

2014. szeptember 11. - Ik4r0s

Aki látta a ’Tekerd vissza, haver!’ című filmet, bizonyára emlékszik a ’svédelésre’, melynek lényege, hogy házilag barkácsolt eszközökkel nagy költségvetésű filmeket forgatnak újra. Hogy ez miért fontos? Azért, mert tagja vagyok a sWeDid elnevezésű csapatnak, akik ebben az itthon még ismeretlen „műfajban” utaznak. A pár hete elindult internetes tehetségkutatóba a Galaxis őrzői svédelt előzetesével jelentkeztünk, ahol én alakítom az őrjöngő Drax-et (igen, én vagyok az a jobb oldali kopasz srác.). Íme, a csapat:

Érdekesség, hogy a fenti képet maga James Gunn is megosztotta. Valószínű ez lesz az első és utolsó kérésünk felétek, de ha úgy gondoljátok, egy szavazattal támogassatok minket, hogy benne legyünk a top 15-ben. Ezt az alábbi linken tehetitek meg. 

http://kimittube.444.hu/produkcio/jelentkezo/swedid/ 

A bejegyzés trackback címe:

https://akritizator.blog.hu/api/trackback/id/tr376690209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása